Voorbereiding Walk of Wisdom 🙂

17 september 2020 - Ijmuiden, Nederland

Dat ik niet in Spanje mijn camino zou gaan lopen wist ik eigenlijk al een geruime tijd.  Gewoon 3x k.t natuurlijk! Maar alles wees er op dat ik dit jaar niet af zou reizen naar het mooie Galicië in Spanje. Het is wat het is. Mijn aanvaring met een atletiekkast en een val op mijn neus, knieën en pols was al genoeg om te twijfelen. 15 maart gaf de doorslag doordat mijn bestemming Porto en Spanje op slot ging vanwege corona.

Even niets.....

Op Facebook bekijk ik meerdere wandel pagina's. Daar had ik al eerder gehoord over de Walk of Wisdom, deze tocht sprak mij erg aan vanwege de gedachtengang erachter. Rust, cultuur, natuur en bezinning.  Even pas op de plaats.  De bedoeling is om zonder input van buitenaf (telefoon, media en internet) de route te lopen. Zoals velen van jullie wel weten is dat voor mij een uitdaging. Want ik zet aardig veel op mijn fb account hahaha.  Ik weet nu ook nog niet of ik me daar echt aan kan houden 😂, ook omdat ik meerderen wil enthousiasmeren over de weldaad van een goede wandeling! Komende week wil ik gaan vertrekken. Misschien woensdag.... Heb nog niets in mijn rugzak gestopt.  Twijfel.... vanwege mijn rugpijn waar ik al een paar maanden erg veel last van heb. Mijn fysiotherapeut zegt dat ik heerlijk moet gaan lopen.  Ja!! Ik wil ook!! Maar ook de informatie over de corona bij Nijmegen baart mij wat zorgen.  Maar ach.... Ik ga toch niet in de kroegen zitten 😉. Morgen mijn laatste werkdag en dan vakantie.  Ik zal mijn spulletjes rustig aan bij elkaar gaan zoeken. En ook een aantal  slaapplekken gaan reserveren. Slapen in een klooster en een meisjesinternaat. hoe gaaf! Ik heb er zin in! Even ter info,  de Walk of Wisdom is een wandelroute van 136 km die loopt rondom Nijmegen. Zelfs een stukje door Duitsland. De route ziet er uit als een vogel. Symbool voor vrijheid en het symbool voor mijn vader ❤. Om het leuk te houden zal ik per dag ongeveer15 km gaan lopen. Heb geen haast, 3 weken vrij! 😁

20200917_22333920200917_22352320200917_223644

1. Janny:
    17 september 2020
    Heel veel plezier en zo nu en dan ook sterkte met de wandeling. De omgeving is prachtig dus wat dat betreft kan het niet anders dan een prachtige ervaring worden!!
  2. Miranda:
    Thanxxx Ja, een prachtig gebied! Ben benieuwd!😊
  3. Marion de geus:
    MIRANDA
    Heel veel plezier Miranda.
    Het zal een mooie aanvulling zijn van ervaringen die je al hebt opgedaan van andere wandel tochten.
    Hoop dat de pijn in je rug geen rpet in de wandeltocht gooit.
    Gr Marion
  6. Miranda:
    Dank je! Ga ik zeker doen 😊
  7. Carla Dekker:
    18 september 2020
    Ik wens je veel plezier, rust, en hopelijk niet al teveel last van je rug. Geniet van al het moois van de natuur! X Carla
  8. Miranda:
    Thanxxx Car!! Ik ga genieten😊
  9. Monique Vlieland:
    18 september 2020
    Ik hoop dat t jou gaat lukken ivm je rugpijn....zeker wel door jou wilskracht. Ik wens jou heel veel succes toe en geniet ervan....(de paden op de lanen in vooruit met flinke stap🎶🎵)
  10. Miranda:
    Dank je!! Hihi het worden mooie paden 😊
  11. Mike baltus:
    18 september 2020
    Veel plezier mop. geniet er lekker van. zal je missen de komende dagen. ik weet dat je het kan powervrouw love you xxx
  12. Miranda:
    Thanxxx mop. Natuurlijk lukt het me hihihi 💪
  13. Corry:
    19 september 2020
    Heel veel wandelplezier,geniet ervan,en deel maar veel mooie plaatjes,dan reis ik een beetje met je mee.
    Suc6 wijffie 😘
  14. Miranda: