Walk of Wisdom 1.1

24 september 2020 - Nijmegen, Nederland

Vanmorgen om 9.30 vertrokken na een heerlijk ontbijt! De kaars voor wijsheid had mijn gastvrouw Hetty voor mij aangestoken. Geweldig! 🤗 Vanaf de  Stevenskerk mijn pad begonnen. Mooie paden langs de Waalstranden en mooie plekjes in het polderlandschap.  Vandaag meerdere wandelaars gesproken. Speciaal de 2 vrouwen waar ik even mee op gelopen ben.  Bij de ooypolder gesplitst maar we kwamen elkaar later weer tegen bij restaurant de oortjeshekken. Daar kreeg ik mijn tweede ringetje voor aan de veter 😁. De vrouwen kwamen mij gedag zeggen en Ik kreeg een ' wijze'  appel voor de verdere tocht. Hoe mooi!❤

De wandeling liep door mooie velden met mooie vergezichten. Er stond best veel wind.  Ik vond het best wel zwaar worden. Maar de omgeving maakte veel goed, zo mooi!!!🌳🐄🐎🌻🌿

Om in Ubbergen te komen moest ik een pontje over die je zelf met de hand moest bedienen.  Hoe fijn was het dat een sportieve man de pont bediende. En ik het lachend aan zat te kijken. Heb hulp geboden hoor!!! Maar het was ZIJN training zei hij. Ok dan😂. Even later kwam er een beproeving. Mijn 2e deze dag.  Ik heb hoogtevrees en niet een beetje.. maar een hele grote! Eerder deze dag had ik al een hoge voetgangers brug overwonnen. Maar na al die km's zag ik het niet zitten om de hoge brug over een snelweg te nemen.  Halverwege terug gelopen, en daar stond een auto met moeder en dochter. De dochter bood aan om mij te helpen om over de brug te komen.  Zo lief! En ik had het gered yeahhh 😁. Wat kan je je dan lullig voelen.. 🙈  door naar de Elegast, een sobere kamer in een voormalig meisjesinternaat (mijn slaapplek voor vanavond) werd ik weer hartelijk ontvangen. Ff douchen en het dorpje in voor een warme maaltijd.  Nu lekker op tijd slapen en morgen weer genieten😊

1. Nicole de Bree:
    24 september 2020
    Mooi geschreven,voor morgen veel wandelplezier gewenst🥾🥾
  2. Miranda:
    Dank je Nicole! 😊
  3. Melanie Hall:
    24 september 2020
    Hoeveel km was het vandaag? En is het elke dag dezelfde aantal? Weet je vantevoren waar je slaapt? Succes en veel plezier x
  4. Miranda:
    25 september 2020
    Vlg de route kaarten was het 14,7 km. Maar ik betwijfel het.... ik ben ook een stuk verkeerd gelopen en moest route weer terug 🙄. Iedere dag is anders, dat kan ik zelf bepalen en het ligt er ook aan waar ik mijn slaapplaats heb geregeld. Dat doe ik van te voren. 😘
  5. Melanie Hall:
    25 september 2020
    Gaaf allemaal en beste klus. Hoeveel dagen loop je? En elke dag je rugzak mee? X
  6. Miranda:
    Ik denk 8 dagen... Ja!! Iedere dag mijn rugzak haha. Like a real pelgrim!💪
  7. Paula:
    26 september 2020
    Oh jakkes, doodeng zo'n brug! Dapper!
  8. Miranda:
    Ja vreselijk ! 😨
  9. Melanie Hall:
    26 september 2020
    Wel geweldig zo en heel dapper x
  10. Miranda:
    26 september 2020
    Het is gewoon genieten 😊. Soms wel eens een 'o jee' momentje. Maar het komt altijd goed en ik heb GPS, kan niet fout gaan 😉
  11. Melanie Hall:
    Toch spannend zo alleen.. Genieten dat geloof ik zeker.. X
  12. Miranda:
    Yep!! 😁😘
  13. Lily Liethof:
    26 september 2020
    Knap van je hoor! Ik volg je, klinkt erg mooi die tocht vandaag ook weer, succes morgen en hopelijk niet zoveel regen en wind als hier nu🙄😉👍🏻😘
  14. Miranda:
    27 september 2020