Walk of Wisdom dag 6 alle zegen komt van boven 🤔

29 september 2020 - Ravenstein, Nederland

Ik heb vannacht heeerlijk geslapen!!! Serene rust in het klooster. Dat is vloeibaar❤. Voor het ontbijt ben ik de kloostertuin in gelopen. Wat prachtig!!! Bloemen,  groente, fruitbomen en kruiden. Alles wordt gebruikt in de keuken. Onbespoten, en dat proef je ook! Tijdens het lopen werd ik naar een punt getrokken wat een beetje achteraf lag. Wauw!!!! Een idyllisch plekje met een bootje en een werkelijk sprookjesachtig uitzicht,  vooral zo vroeg in de ochtend om 8 uur. Even de tijd genomen om het in mij op te nemen. Een  grote wauw factor!!!

Om 8.30 uur is het ontbijt.  Met Miel, Wilma en Ans (de mede pelgrims) het ontbijt genuttigd. Nog even gezellig gebabbeld. Fijne mensen! ❤.  Helaas begon het toen erg hard te regenen, dus de kleding veranderen.  Nu wel mijn regenbroek en regenjas aan. Het ging best te keer 😮. En toen op pad. Miel en ik liepen even samen op, maar namen al snel afscheid.  Ieder zijn tempo hè hahaha. Ik hoefde niet zo want ik loop maar 12 km vandaag naar Ravenstein.

Veel lange paden en dijken. Wat een ramp!! Mijn schoenen zijn niet waterdicht, terwijl het wel goretex is 😕. Pffdf echt balen! Nu maar hopen dat ik geen blaren loop met mijn natte sokken.

Onderweg heb ik wederom wild geplast hahaha. Ik heb nog geprobeerd om ergens te vragen om te plassen bij een boerderij. Maar er kwam zo'n verdomde hond op mij afstormen!!! Schrok mij rot en rende snel de dijk weer op hahaha, film waardig moment. 🤣🤣🤣. Ik moest zo nodig,  dat ik gewoon aan de andere kant van het dijkje mijn broek naar beneden heb getrokken !! Poeh... dat luchtte op!😅.

In Ravenstein, geweldig mooi historisch plaatsje,  waar ik slaap vannacht, heb ik de trein gepakt naar Wijchen, 6 min. reistijd en daar nieuwe droge schoenen gekocht. Onderwijl op een terras mijn slaapplek weten te boeken voor morgen want daar zat ik wel een beetje mee in mijn maag. Omdat het moeilijk is om in die gehuchten wat te vinden. Een adresje via vrienden op de fiets. Helemaal top!

Zo,  nu onder de warmte lamp met een wijntje op het terras van het hotel na een heerlijke maaltijd mosselen. Wie doet mij wat!😊

1. Corry:
    29 september 2020
    En wederom een mooi verhaal,je ziet zoveel moois,maakt zoveel mee,plekken die anderen gewoon voorbij lopen weet jij pakkend te fotograferen,welterusten voor strakjes 😘
  2. Miranda:
    30 september 2020
    Dank je. Ik vind het leuk om mooie dingen te vinden en te delen 😁
  3. Paula:
    29 september 2020
    Mooi weer, hoor, jij wilde plasser!
  4. Miranda:
    🤣🤣🤣🤣
  5. Lily Liethof:
    29 september 2020
    Geweldig verhaal weer!! En beter wildplassen dan natte broek😂👍🏻
    You go girl!👊🏻
  6. Miranda:
    30 september 2020
    Haha idd liever geen natte broek. Thanxxx
  7. Melanie Hall:
    29 september 2020
    Heee viespuik haha, gaaf weer. Dat alleen slapen in een gebouw lijkt mij ook niks... Knap van je. Succes voor morgen x
  8. Miranda:
    🤣🤣🤣 💪Thanxxx Mel
  9. Monique Vlieland:
    29 september 2020
    Gelukkig voor jou dat daar niet zoveel politie is😉 ...weer mooie foto's...succes morgen hier t zonnetje hopelijk ook bij jou!
  10. Miranda:
    30 september 2020
    Nou idd, die zie je hier bijna niet. Thanxxx
  11. Carla Dekker:
  14. Miranda:
    Dank je wel!!! 😘
  15. Marion de geus:
    30 september 2020
    Wat een opluchting he !! Even wild plassen.
    Balu van je schoenen Miranda.
    Gelukkig laat je de moet niet zakken:, hopen dat deze schoenen goed lopen en water dicht zijn. Mooie foto's s
    Maak je. Ik geniet er van.
  16. Miranda:
    30 september 2020
    Hahaha ja wat kan je blij worden van een potje plassen 🤣. Ik heb gewone schoentjes gekocht, zodat ik gisterenavond m'n wandelschoenen kon laten drogen. Thnx 😘
  17. Marian van Waard:
    🤣🤣weer zo'n mooi verhaal🤗