Walk of Wisdom dag 8 laatste dag! Dijk, dijk en nog eens dijk.

1 oktober 2020 - Ulft, Nederland

De laatste dag alweer! Om 9.15 uur vertrokken van mijn logeeradres. Lieve mensen,  de vrouw werkt als gastouder en vanmorgen was er al een kindje toen ik beneden kwam ☺️.  Vandaag veel op een dijk gelopen, met een kleine aftakking naar de uiterwaarden. een mooi stuk natuur. Vanaf de dijk mooie uitzichten. Onderweg kwam ik een filmploeg tegen die een programma maken voor NPO2 over grondsoorten. Ze vroegen of ik even wilde wachten met doorlopen omdat er een auto aan kwam en het een mooier beeld zou zijn wanneer er niemand liep.  Nou vooruit, ik wacht wel ff. 😉 Bij Winssen werd ik door een jongen aangesproken over mijn bepakking. Hij vertelde dat hij in Oostenrijk was wezen hiken met de tent. En vlg jaar staat Noorwegen op zijn programma.  Na een bakje koffie weer door. Het was begonnen met regenen. Jammer, want de dag begon zo mooi! Nog een ringetje kunnen bemachtigen bij Beuningen, 👍! Weer veel beestjes gezien vandaag. Ook veel roofvogels. Mooi! Ondanks het beetje asfalt een prachtige route 😊.In Nijmegen naar de Stevenskerk gelopen want daar moest ik geregistreerd worden dat ik de tocht volbracht had. Ik kreeg een stempel op mijn certificaat. Yesss i did it!!🎊🎊🎊.

Wat een belevenis weer! Ben best wel trots hihi 🤗

1. Monique Vlieland:
    1 oktober 2020
    Weer een ervaring rijker..gefeliciteerd met t volbrengen van deze tocht.👍
  2. Miranda:
    Dank je wel Monique! Erg leuk dat je me gevolgd hebt 😁😘
  3. Janny:
    Gefeliciteerd!! Met recht trots op je certificaat 💝🎊💪
  4. Miranda:
    Thanxxx Janny 😘 leuk dat je me gevolgd hebt 😊
  5. Marian van Waard:
    1 oktober 2020
    Vast verrmoeid en voldaan je mag trots zijn op jezelf nu nagenieten en vooruit kijken naar wie weet weer zo'n mooie tocht
  6. Miranda:
    2 oktober 2020
    Ja precies zo Marian, zeer zeker voldaan! Ik hoop mijn volgende tocht toch wel in Spanje te lopen.....Maar zo niet, dan zijn er nog zoveel mooie routes in Nederland 😁😘
  7. Melanie Hall:
    1 oktober 2020
    Is ook echt iets om trots op te zijn. Wanneer ga je weer. Zal m'n voor het slapen gaan verhaaltje missen xx
  8. Miranda:
    2 oktober 2020
    Hahaha, uuuhmmmm, nou voorlopig ff niet. Je zal dan toch een boek moeten gaan lezen 😉🤣. Thanxxx voor je support en je lieve reacties😘
  9. Paula:
    Terecht trots, meid! Knap gedaan! 😘
  10. Miranda:
    Thanxxx 😘
  11. Melanie Hall:
    2 oktober 2020
    Hummm. Dat zal ik er toch een keer aan moeten geloven. Bedankt mirannn xx
  12. Miranda:
    😊😘
  13. Melanie Hall:
    😂😂😘😘
  14. Marion de geus:
    2 oktober 2020
    Yahhh you did it. Top Miranda. Petje af hoor. Weer een ervaring rijker.
    Ik hoor je verhalen volgende week.
  15. Miranda:
    3 oktober 2020
    Nou dat mag je zeggen Marion! Een trip om nooit meer te vergeten ☺️. Nu nog ff lekker een weekje thuis 😁
  16. Hetty Koster:
    Knap Miranda!! Leuk je verhalen te lezen. 👍
  17. Miranda:
    3 oktober 2020
    ☺️ leuk dat je ze gelezen hebt!