Walk of Wisdom dag 4. Mooi maar zwaar!

27 september 2020 - Nijmegen, Nederland

Na het gezamenlijk ontbijt met de wederom babbelende vrouw (hallo.... ben net wakker hahaha) ben ik om 9.15 uur vertrokken. Vanwege de regen was het pad behoorlijk modderig. Uitkijken dat ik niet uit glij! Al snel  kwam ik in een sprookjesbos,  zo mooi! Vandaag zijn er veel wandelaars op het pad. Ik wist al dat er niet veel gelegenheden voor koffie en lunch op de route waren,  dus ik had op advies van mijn gastvrouw 2 broodjes meegenomen. Gelukkig maar!!! Want de plek waar ik na vele km's wel terecht kon voor koffie of lunch werd verbouwd 🙄😔. Dan maar verder. Vanwege het vele klimmen en dalen en de hoeveelheid km's werd ik toch wel aardig moe.  Eindelijk bij het zweefvlieg terrein was er een gelegenheid voor een munt theetje en een cheesecake 😋. De route liep nog een stuk door het bos,  maar ik kon geen boom meer zien!!! Haha. Ik ben toen een alternatieve route gaan lopen. Maar achteraf was deze ook best wel lang.  Ik heb vannacht een heel huisje als slaapplek achter een boerderij. Erg leuk! Net gedoucht en gegeten. Nu nog even tv kijken en morgen door naar het Emmausklooster in Velp. Hopelijk met minder klimmen pffff😅

Ooooh ja, de Mookerheide was waanzinnig mooi!!😍

Wijsheid van vandaag: wees zuinig op jezelf

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Monique Vlieland:
    Succes morgen, slaap lekker
  2. Miranda:
    Dank je wel!! Leuk dat je mee volgt Monique 👍😁
  3. Paula:
    27 september 2020
    Wat mooi weer en gaaf dat huisje! Ik vrees dat een dagje meelopen niet gaat lukken. Best een eindje rijden en als we bij de auto vandaan lopen, moet ik 's avonds weer terug. Beetje teveel gedoe. Maar we gaan gewoon een andere keer.
  4. Miranda:
    27 september 2020
    Wel ja joh. Komt goed. Het is ook wel een onderneming voor 1 dag.
  5. Corry:
    27 september 2020
    Slaap lekker strakjes,wat maak je toch veel moois mee,ik geniet van je mooie verhalen en foto’s,dankjewel 😘
  6. Miranda:
    27 september 2020
    Ja mooi hè. Ik geniet er ook van!! Geen dank, ik vind het leuk om verslagjes te schrijven en jullie te laten mee genieten 😁😘
  7. Melanie Hall:
    28 september 2020
    Geniet er maar weer vo. Hopend op beter weer voor morgen x
  8. Miranda:
    28 september 2020
    Het weer was goed hoor. Af en toe wat spetters 😘
  9. Nicole de Bree:
    Super 😀
  10. Miranda:
    😊😘
  11. Marion de geus:
    28 september 2020
    Geniet lekker van alles wat op je pad komt Miran. Hoop dat het weer niet al te erg veranderd(regen). Onwijs leuk om je verhalen te lezen.
  12. Miranda:
    Ja ik geniet enorm!! Vandaag druilerig weer helaas 😔