Walk of Wisdom dag 7 een beetje smokkelen mag best 😉

30 september 2020 - Druten, Nederland

Ik heb goed geslapen in de stadsherberg. Heerlijk bedje 😊. Na het ontbijt om 9 uur gaan lopen. Naar de trein!!! Hahaha. Het lelijke stuk over de brug zag ik niet zo zitten. Dus naar Wijchen in 6 minuten 😉. Daar al snel het pad weer gevonden dankzij de gps van de walk.  Langs lange lanen en een hele aparte watertoren kwam ik in Leur. Daar wilde ik koffie drinken, maar het tentje was nog niet open. Jammer.... want tot aan het dorp waar ik overnacht, 20 km verder!!! ben ik niets meer tegen gekomen voor een bakkie en een lunch. Tegenvaller! Ook mijn water raakte op en nergens wat open 🙄. Vocht is wel belangrijk want het is best warm in het zonnetje.  In Bergharen, ben ik bij een huisarts naar binnen gelopen en gevraagd of ik wat water kon krijgen. En ook maar gelijk een plasje doen hahaha. Tsja... anders moet ik weer buiten met de billen bloot 🙈. Eenmaal weer buiten ga ik even bij een picknicktafel zitten en wat zie ik..... een drinkwater kraan!!! Haha. Ach ik heb in ieder geval kunnen plassen. In Hernen kwam ik bij een mooi kasteel. Daar is de serie Floris opgenomen. 😁 ik heb vandaag ook sommige bosroutes niet gedaan en zelf een route uitgestippeld. Ik ben die bomen een beetje zat 🤪.  Zo kwam ik langs hele mooie plekjes en mooie boerderijen. prachtig! Alleen die waakhonden lieten me af en toe erg schrikken, wat een grote griezels zaten er tussen😨.

Zo liep ik Afferden in. Richting de Tabaksplant (cafetaria) eindelijk koffie en iets te eten yeah! Stom,  ik ben vergeten een ringetje te vragen.. Omdat ik pas na 17.00 uur bij mijn slaapadres mag aankomen moet ik nog wat tijd doden. Nog even naar het dorp gelopen, naar de supermarkt voor een klein miniflesje wijn (voor vanavond op mijn kamer 😉). Het begon een  beetje te spetteren dus snel mijn regenjas maar aangedaan en vertrokken naar m'n slaapplek. Ik werd hartelijk ontvangen. Gedoucht en beneden kreeg ik thee met een koekje. Vreselijk aardige mensen. Ze wilden later op de avond nog een slaapmutsje doen, maar dat trok ik niet. Mijn benen en voeten hebben rust nodig. Dus nu om 20.15 in bed lekker chill met m'n wijntje En mijn beentjes omhoog hihi. ☺️

1. Janny:
    30 september 2020
    Zo, net even gezorgd dat ik weer bij ben met lezen! Heel veel respect Miranda, zowel voor het lopen als voor het alleen lopen. Dat laatste zou mij gaan opbreken.
    Prachtige foto's. Het kasteel waar je vandaag langs bent gelopen, daar zijn wij pas geleden ook geweest (met de auto 🙈).
    Hoeveel dagen ga je nog lopen?? Als het goed is wordt het morgen in jouw regio mooi wandelweer dus dat is fijn!
    😘😘
  2. Miranda:
    1 oktober 2020
    Ik loop graag alleen, dan kan je doen wat je wilt. Maar ik moet zeggen dat ik het straks ook wel erg fijn vind om naar huis te gaan😊. Morgen mijn laatste wandeldag. En vrijdag komt Patrick naar Nijmegen. Hij wilde zo graag een keer Nijmegen zien! Dus ff moeder/zoondag 😁. Vlg mij voorspellen ze regen..... maar we zullen zien 😉😘
  3. Marion de geus:
    30 september 2020
    Lekker met een 🥂🥂 op bed liggen.,
    Lekker slapen en morgen weer gezond op.
  4. Miranda:
    Hihi heerlijk! 👍😁
  5. Melanie Hall:
    Lekker hoor. Beentjes in de lucht en proost!! Xx
  6. Miranda:
    Cheers!!☺️
  7. Marian van Waard:
    1 oktober 2020
    Geniet ook deze dag van al wat op je pad komt ook al kom je soms jezelf tegen.
    Deze ervaring neemt niemand je meer af.
  8. Miranda:
    2 oktober 2020
    Ja, ben mezelf wel tegen gekomen hoor, maar dat geeft niet. Het is de manier hoe je er mee omgaat. En dat deed ik redelijk wel hihi 😊 Idd weer een mooie ervaring!❤