Dag 1, weg gaan en mijn aankomst in Valença Spanje

9 april 2019 - Valença, Portugal

Na 1.5 uur slaap gaat de wekker om 02.45 uur....snel wassen en aankleden. Mijn tandenborstel in het hoesje en wat make-up op mijn bleke gezicht. Beneden heeft Mike een bakje koffie gezet. Mijn vriendin (rugzak) voor de komende 9 dagen sealen we in en wegen haar. Oefff 7 kilo! Om 03.45 worden we opgehaald door vriendin Paula en gaan richting Schiphol. Ruim op tijd en geen lange rij bij het inchecken. Ik heb al regelmatig alleen gereisd maar nog nooit voor vrijetijdsbesteding. Het voelt wel vreemd, ik ben blij dat Mike ondanks zijn zorgen (zal het allemaal wel goed gaan) mij steunt en trots op mij is. Aangekomen in Valença kon ik mijn hostel nog niet in en heb ik me noodgedwongen als toerist gedragen (helemaal niet erg hoor 😊). Het hoosde uit de lucht en heb in een barretje mijn telefoon opgeladen en een bakkie koffie genuttigd.  Ik kom al veel pelgrims tegen! Het vestingwerk is prachtig! Zo ook het uitzicht op de Minho. Straks nog even wat eten en vroeg mijn bedje in.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Inge:
    9 april 2019
    leuk miran, ik ga je volgen
  2. Anouk:
    Prachtig!!! Geniet ervan 😃
  3. Blinkhof:
    9 april 2019
    Leuk ik ga iedere dag je verhaal lezen
  4. Svjetlana:
    Geweldig! Ik volg je. 😘
  5. Marion de geus:
    9 april 2019
    Stoer hoor Miranda zo een tocht alleen lopen( nou ja alleen!! Er zullen er vast nog veel meer lopen) maar je doet het toch maar.
    Ik blijf je volgen hoor👍
  6. Lily Liethof:
    9 april 2019
    Spannend hoor miran, Liga je ook volgen( alleen digitaal dan hè!😁😘succes kanjer👍🏻👊🏻
  7. Cora:
    9 april 2019
    Spannend we gaan je volgen heel veel succes 🥇🚶🏻‍♀️
  8. Mike baltus:
    9 april 2019
    Je bent een topper xxxxxxx Bon camino love you xxxxxxx
  9. Corry:
    9 april 2019
    Geweldig meis.ik ga je zeker volgen.lieve miran geniet van deze trip 😘
  10. Tineke sweeren:
    9 april 2019
    Succes morgen. Topper. Respect.
  11. Paula:
    9 april 2019
    Ziet er mooi uit. Ik hoop dat je goed slaapt vannacht! En alvast succes voor morgen!
  12. Janneke:
    9 april 2019
    Zo gaaf! Stoer en lief ben jij!
  13. Melanie Hall:
    9 april 2019
    Leuk miran, ik hou je in de gaten. Xx
  14. Carla Dekker:
    Fantastisch Miranda! Ik lees (leef) mee, hoor! Succes. X
  15. Miranda AdC:
    9 april 2019
    Succes morgen! Ik hoop voor je dat het morgen droog is! 😘
  16. Helen Rook:
    Geweldig dat je dit gaat doen. Je bent een topper. Succes. 💪🏻😘
  17. Annemiek Pastoor-Jelierse:
    10 april 2019
    Wat leuk om je hierin te volgen.
    Geweldig dat je dit onderneemt!!!!
    SUCCES!!!!
  18. Kim:
    10 april 2019
    Hey miran, goed gelukt je eerste blog 😉 succes met je eerste dagje wandelen en ik ga je ook zeker in de gaten houden. En zal de kindjes ook laten horen en zien wat je doet. Succes topper 😘
  19. Sandra:
    10 april 2019
    Wat knap van jou. Heel veel succes en ik ga je volgen.
  20. Janny:
    10 april 2019
    Leuk om je zo te kunnen volgen, ga ik ook zeker doen! Heel veel succes maar als ik lees hoe je je eerste dag bent door gekomen gaat heet zeker allemaal goed komen!! ,👍❤️