Etappe 2 O Porinno - Redondela

11 april 2019 - Redondela, Spanje

Vandaag een pittige dag met veel klim werk. Maar dan heb je ook wat! Prachtige uitzichten. Vandaag heb ik zoveel mensen met verschillende nationaliteiten ontmoet. Australië, Luxemburg, Schotland, Duitsland en Frankrijk. En met iedereen een gezellig praatje gemaakt.  Het is leuk om iedere dag dezelfde mensen weer tegen te komen. Zo kwam ik ook Italiaanse Anna weer tegen. We hebben even samen gelopen, maar ze liep mij even te snel. Dus toen afscheid genomen. Vandaag mijn eerste agressieve hond tegen gekomen, mijn loopsnelheid ging toen wel in ene erg hard hahaha. Gelukkig niets gebeurd. Het was weer een prachtige tocht. Door eucalyptusbossen, over landweggetjes, langs druiventelers en vergezichten. Hilarisch was het toen ik in een café de deur van het toilet niet meer open kreeg. Ik rammen op de deur! Gelukkig hoorde iemand het en werd ik ' gered ' door 2 mannen 😂. 1 van de mannen wees op een papiertje op de deur. Daar stond dus op dat de deur niet op slot mocht,  in het Spaans geschreven.....Ja duhh. En ik zat ook op de mannen toilet, pfff ging lekker dus hahaha. Daarna ben ik in een Ierse pub een biertje gaan drinken. Ja,  even bekomen van de schrik 😜. Daar kwam ik 3 schotse mannen tegen die ik al meerdere keren tegen gekomen was. Een leuk en gezellig weerzien. Toevallig verblijven hun in de zelfde alberques. Vanavond weer een pelgrim menu gegeten, deze was niet zo lekker als gisteren helaas. Maar de wijn was goed.  Het was overigens heerlijk warm weer vandaag! Nu lekker slapen. 😊

1. Corry:
    11 april 2019
    Weer een verslag om van te smullen,ik zie het helemaal voor me ,ik wens je een goede nachten alvast een heerlijke wandeldag morgen 😘
  2. Miranda:
    Dank je Corry!
  3. Blinkhof:
    12 april 2019
    O ja miranda een agressieve hond zou ik ook harder gaan lopen leuk je verhaal weer gelezen te hebben succes voor morgen
  4. Kim:
    12 april 2019
    Weer een hoop beleefd, je kan straks een heel boek schrijven, erg leuk! Succes weer en geniet.
  5. Marion de geus:
    12 april 2019
    Wat leuk om weer een dagverslag te lezen Miranda. Vind het zo gaaf dat je dit doet. Wat een ervaring zeg. Kijk uit naar je volgende verslag.
    Groetjes Marion
  6. Paula:
    15 april 2019
    Heel leuk om te lezen, meid! Ik lig een paar dagen achter, maar ben aan het bijlezen!